Re: ASROCK jaka pamięć?

Autor: Blesso <spam>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 06:45:48 MET

Użytkownik "jahu1" <> napisał >
> Wady 2x256 -> zajmuje to 2 sloty, jak później będzie chciał rozbudować, to
> może mu zabraknąć miejsca (nie wiem ile ta płyta ma miejsc na pamięć, ale
> pewnie 3). Do tego jest większa szansa, że (w przyszłości) 3 pamięci będą
> niekompatybilne ze sobą. Co do bezpieczeństwa - jak kupi 2 to jest większe
> prawdopodobieństwo, że mu któraś padnie. Inna sprawa że pamięci mają
> dożywotnie gwarancje.
___________________________

od kiedy to pamieci maja dozywotnia gwarancje ?
jesli myslisz o gwarancji wieczystej to mylisz pojecia, bo gwarancja
wieczysta trwa dopuki jest produkowana dana kosc a nie do konca zywotnosci
twojego ramu, w wiekszosci przypadkow gwarancja to rok lub 2 lata.
Jesli kupuje sie pamieci ram 2 x 256 to przewaznie tego samego producenta
.Przeciez nie powiesz sprzedawcy - chce "1 kosc good-ram a druga samsunga "
i nie widze tu problemu z kompatybilnoscia identycznych pamieci nawet z 3
koscmi ( zreszta tyczy to sie tez 512MB - bo w przyszlsoci tez moze "byc
niekompatybilna "ze stara kostka" - ale to przeciez nie czasy SDRAM PC66
/100 )
co do rozbudowy to 512MB starczy na bardzo dlugo i nie ma powodu myslec jzu
teraz o 1GB RAMu ,a np za 3-5 lat tego Semptrona to bedzie mozna postawic
jako "router"- jedynie .
ciekawie patrzysz na "statystyke" - jeli kupi dwie to mu moze jedna pasc- a
jak kupi jedna to mu nie padnie ? tylko ze jak padnie 512 to jest "w plecy "
o wiele wiecej niz da za 256Mb

Blesso