Re: ASROCK jaka pamięć?

Autor: jahu1 <jahu.WYWALTO_at_ferdek.pl>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 21:52:39 MET

Użytkownik "Blesso" <blesso[no spam]@wp.pl> napisał:
> najtansza plyta to Asrock na Kt400 -K7Vt4A- (125-135zl)
> lepsze 2x256 niz 1x512 MB( np "bezpieczenstwo" -padnie jedna kosc zawsze
> zostajesz z druga- w wydajnosci na niedualowych chipsetach nie ma
> roznicy )

Wady 2x256 -> zajmuje to 2 sloty, jak później będzie chciał rozbudować, to
może mu zabraknąć miejsca (nie wiem ile ta płyta ma miejsc na pamięć, ale
pewnie 3). Do tego jest większa szansa, że (w przyszłości) 3 pamięci będą
niekompatybilne ze sobą. Co do bezpieczeństwa - jak kupi 2 to jest większe
prawdopodobieństwo, że mu któraś padnie. Inna sprawa że pamięci mają
dożywotnie gwarancje.
Z doświadczenia mojego: (statystycznie) mniej problemów z komputerami jest
gdy mają jedną pamięć.
Ja bym jednak brał 1x512.

pozdrawiam
jahu