Re: ASROCK jaka pamięć?

Autor: jahu1 <jahu.WYWALTO_at_ferdek.pl>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 21:39:03 MET

Użytkownik "Blesso" <blesso[no spam]@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cscv3g$m99$1@atlantis.news.tpi.pl...
> co do rozbudowy to 512MB starczy na bardzo dlugo i nie ma powodu myslec
> jzu
> teraz o 1GB RAMu ,a np za 3-5 lat tego Semptrona to bedzie mozna postawic
> jako "router"- jedynie .
> ciekawie patrzysz na "statystyke" - jeli kupi dwie to mu moze jedna pasc-
> jak kupi jedna to mu nie padnie ? tylko ze jak padnie 512 to jest "w plecy
> "
> o wiele wiecej niz da za 256Mb

Załóżmy, że 1% wszystkich pamięci pada. Jeśli mamy jedną pamięć to
prawdopodobieństwo awarii jest 1%, jeśli mamy dwie, to prawdopodobieństwo
rośnie do 1,99%.
Prawie dwukrotnie. Inna sprawa, ze jak padnie 256 to zawsze pozostanie druga
kostka.

Ja jednak wyznaje teorie prostoty - im coś ma mniej elementów tym mniej
problemów później.

Co do wieczystej gwarancji - dzięki za wyjaśnienie - nigdy nie wiedziałem co
to oznacza. Co do kompatybilności - faktycznie, dziś jest z tym lepiej niż
5-10 lat temu. Ale ciągle zdarza się, że pamięci się gryzą.

pozdrawiam
jahu