Re: Sata czy ATA?

Autor: Eneuel Leszek <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console9>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 01:36:43 MET

"Michal Kawecki" 35bcsc.li9.ln@kwinto.prv

Twierdzę, co napisałem: Że nie będzie tylko przyciskiem do papieru. :)

> P.S. Wiesz, jakiej pojemności są już w *tym* roku dostępne płytki?
> Przeczytaj sobie te artykuły:
> http://www.chip.pl/arts/archiwum/n/articlear_63881.html
> http://www.optware.co.jp/english/what_040823.htm

Ten się nie otwiera. :)

> http://www.nwfusion.com/news/2004/1115pionedevel.html

> I co Ty poczniesz za parę lat z tym swoim 160 GB-towym starociem...

Znam (widziałem, i to dość dawno, fotkę) płyty o pojemności 12 TB.
Do dzisiaj ludzie korzystają z dysków o pojemności kilku giga. :)
Jeśli co roku notujemy dziesięciokrotny wzrost pojemności -- to
właśnie te kilkugigowe dyski pochodzą sprzed lat dziesięciu. :)
I chyba naprawdę pochodzą sprzed lat dziesięciu. :)

Ja jeszcze nie mam 160 GB. :)

A o tym, że kupiłem przestarzałą nagrywarkę
DVD, i że dzieci będą się ze mnie z tego
powodu wyśmiewać -- już pisałem jakiś czas temu. :)

Właśnie zapoznaję się z budowa wewnętrzną płyt DVD-/+R. :)

TDK daje się łatwo łupać. :)
MediaStore -- jest najtrudniejsza pod tym względem. :)
Vobis idzie lekko, ale nie aż tak jak TDK. :)
Mam i inne pod nożem. :)

E. :)