Re: Spalony Codegen

Autor: CooL <rysiomen_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 01:23:00 MET

Sander napisał(a):

> Teraz już wiesz, że nie kupuje się tanich/niemarkowych zasilaczy ;)

Wiesz, ja u siebie mam ModeComa ;] wiec nie tak zle, komputer jest
znajomej. W czwartek to sie stalo, na poczatku nie wierzylem ze
cokolwiek przezylo, potem jak swoj zasilacz zalozylem to komputer
ruszyl bez problemu. To polecilem zakupic Chiffteca - tak to sie pisze?
i dzis sie dowiedzialem ze komputer sie restartuje kilka razy na
dzien... A komputer byl kupiony W media marku ;]