Re: jak podłączyć matryce od laptopa do zwykłej karty graficznej?

Autor: GeorgeY2K <georgey2k_at_wp.pl>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 17:45:31 MET

> a moze bedzie cie stac na odbiornik IR i girdera? jesli sobie ustawisz
> ze po odpaleniu komp ci wstanie i uruchomi automatycznie programy te co
> ci trza to potem tylko jakims piloetm sobie play/pause poklikasz?
odbiornik mam i girdera też i to byłoby jakies rozwiązanie nawet jesli
uzywac skrootoow na klawiszach ale nadal pozostaje problem konfiguracji
programu do danego instrumentu i fajnie by tez było widziec amlidute tego co
nagrałem. Moze rozkręce swojego starego laptopa i zobacze co w nim jest w
srodku. W koncu musi jakoś wyswietlać

> A moze kup sobie jakies tanie pda i odpal na nim vnc klienta?
kurde. studiooje informatyke ale co to jest pda i vnc to jush nie wiem