Jak to prosto zdiagnozować - brak dźwięku Toshiba S1700-200

Autor: psb <psbMalpaHotPl_at_usun.to>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 11:36:42 MET

Witam!

Pół roku temu kupiłem laptopa Satelite S1700-200, win98, działało wszystko.

Po przyjeździe do domu rozebrałem go na czynniki pierwsze, poczyściłem,
połatałem obudowę, format C:, zainstalowałem winXP prof, sterowniki ze
strony Toshiba.com

Wszystko działa poprawnie, za wyjątkiem dźwięku, którego BRAK......
Nie odtwarza ani CD audio, ani mp3, ani dźwięków systemowych. Próbowałem
różnych sterowników (z Toshiby, Crystala), aktualizacji Biosu i dalej nic.
Regulatory głośności itp ustawione poprawnie. Dźwięku brak na wbudowanych
głośnikach, jak i na wyjściu Phone.

W związku z tym mam pytanie: Jak w miarę prosto zdiagnozować, czy to jest
uszkodzenie sprzętowe (może ja coś zwaliłem przy czyszczeniu - jeżeli tak,
to tak już zostanie), czy błąd w sterownikach (konfliktów brak) i mam drążyć
temat dalej.

Z góry bardzo dziękuję za wskazówki, PS

karta to: Crystal CS4281 WDM