Re: Notebok do 4500 zł

Autor: MC <mastjo_at_mastjo.net>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 07:37:36 MET

> W tej cenie można znaleść juz wiele ciekawych laptopów. Ale łatwiej by
> było, gdybyś napisał do czego ma służyć laptop, czego od niego wymagasz,
> czy ma być nowy czy używany. Zwróć uwagę także na rozdzielczość ekranu.
> Jak dla mnie standardowe XGA czy WXGA to troche za mało. Podwyższone
> rozdzielczości są naprawdę wygodne.

[CIACH]

Więc generalnie laptop ma być dla kobiety, można by powiedzieć że przede
wszystkim Word i pochodne, troche muzyki i oczywiście filmy, ale niestety od
czasu do czasu chce także na nim pograć, stąd zatanawiałem się nad Acerem bo
ma GeForce. Poza tym na pewno 512 RAM, LCD 15", napęd cobo lub nagrywarka
DVD, na pewno priorytetem nie jest czas pracy na bateriach, choć oczywiście
nie jest to dla mnie bez znaczenia. Dysk min 40GB, stacja dysków może być,
ale nie konieczna. Poza tym wszystko inne co jest obecnie standardowym
wyposażeniem n-booków. Mam nadzieję, że to rozjaśniło problem

Pozdrawiam