Re: Notebok do 4500 zł

Autor: nomysz <a_at_c.pl>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 01:04:01 MET

MC wrote:
> Witam

Również witam.

> c) w tej cenie mogę kupić także Aristo 2600 ze zwykłeym Celeronem (nie M),
> może bardziej taki notebook ?

Z tego co się orientuję, celeron (bez M) nie jest procesorem laptopowym.
Ani to dobre, ani energooszczedne. Tak więc odradzam.

> d) co można powiedzieć o produktach Aristo i Acer ? które lepsze ?

Zdecydowanie Acer. SOlidniejsza konstrukcja, lepszy ekran.

> e) a może jakieś inne sugestie zakupowe ??

W tej cenie można znaleść juz wiele ciekawych laptopów. Ale łatwiej by
było, gdybyś napisał do czego ma służyć laptop, czego od niego wymagasz,
czy ma być nowy czy używany. Zwróć uwagę także na rozdzielczość ekranu.
Jak dla mnie standardowe XGA czy WXGA to troche za mało. Podwyższone
rozdzielczości są naprawdę wygodne.

Pozdrawiam