Ciężki wybór...

Autor: Moriturus Sav Koog <anubis_at_-wytnij-ks.k.pl>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 07:12:39 MET

No i osiołkowi w żłoby dano..

W jeden GigaByte GA-K8NXP-SLI nForce4 SLI Socket939

A drugi ASUS A8N-SLI Deluxe nForce4 SLI Socket939

Przeczytalem mase recenzji w sieci. I tej plyty i tej. Ale nigdzie nie
natknalem sie na test ich VS :(

Moze ktos z zgromadzenia byl przed podobnym wyborem?

PS. wiem ze jakis czas temu sie pytalem o plyte giga byte, ale czasy sie
zmienily i zastrzyk kasy nadszedl w kopercie z napisem podwyzka (ciekawe
gdzie takie koperty jeszce daja..bo nie u mnie:P)
I wole kupic plyte "bardziej wypasiona" aby 1)na dluzej starczyla
2)ewentualnie prosciej bylo ja sprzedac

Pozdrawiam
Moriturus

--