Notebok do 4500 zł

Autor: MC <mastjo_at_mastjo.net>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 23:15:06 MET

Witam

zastanawiam się nad zakupem latopa do kwoty 4500 zł, w związku z tym mam
kilka pytań
a) jeden ze sprzedawców zaproponował mi Acer Aspire 1362 LMI z AMD Sempron M
na pokładzie z 512MB RAM, nagrywarką DVD i kilkoma innymi bajerami, w każdym
razie co sądzicie o tym noteboku ?
b) co możecie powiedzieć o procesora linii Sempron M, jak się sprawują, czy
są jakiś problemy z laptoami z takimi procesorami ? Jak się mają one co
Celeronów M ?
c) w tej cenie mogę kupić także Aristo 2600 ze zwykłeym Celeronem (nie M),
może bardziej taki notebook ?
d) co można powiedzieć o produktach Aristo i Acer ? które lepsze ?
e) a może jakieś inne sugestie zakupowe ??

Pozdrawiam i dzięki za wszelkie podpowiedzi