Re: PC + TV - jaki sprzet

Autor: Michal Bien <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 18:46:12 MET

MAYDAY <g.o@NOSPAM.wp.pl> wrote:

> ja na P200 oglądałem TV.Moim zdaniem, ta "moc obliczeniowa" to potrzebna
> jest do zgrywania i tego programu co to cudo obsługuje

            Jak nie masz pojecia o zadawanym pytaniu to moze nie wprowadzaj go w
blad, OK? Zapewne piszesz o karcie TV analogowej naziemnej na BT8x8 i
podobnych. Te maja minimalne wymagania sprzetowe, rzedu P90 + poprawny
ovverlay na grafice, jesli nie stosuje sie dodatkowych bajerow.
            Natomast karta SS2 o ktora przedpisca pytal ma duze wymagania jesli
chodzi o moc obliczniowa bo pozbawiona jest dekodera mpeg2 i
demulteplexera. Te ~600-700 MHz jest rzeczywiscie wymagane. Tyle ze do FTA,
do kodowanych [a niekodowanych jest tyle co kot naplakal] potrzeba
dodatkowej mocy dla puginow i dobrze miec ~1GHz+, od biedy 800 MHz ale K7 a
nie PIII i tez trzeba liczyc sie z przycieciami od czsu do czasu.

To tyle odpowiedzi na pytanie wprost. Ja bym jednak robil co innego - kupil
dowolnego Tualatina, opuscil mu taktowanie - wtedy jest zimny jak dupa
trupa i byle co cicho go schlodzi, natomiast dodatkowa gotowke dolozyl do
SS1. Mimo ze prawie 2 razy drozszy ale nie pozalujesz. To w pelni sprzetowa
karta na ukladach philipsa, dzieki czemu ma male wymagania sprzetowe dla
CPU i reszty konfigu, CAM, przelotke DVB, pilot w standardzie i wyjscie TV.
Praca z nim jest duzo bardziej wygodna. SS2 nie jest zla karta, ale byla
projektowana glownie do transmisji danych a DVB jest w niej niejsko przy
okazji i troche przy tym trzeba chodzic. Zastanow sie powzanie nad SS1.

--
Epox 8RDA3I; AXP TBB0 1900 MHz 400/400; 512MB PC3200 Infineon; TTC-D5TB/4TC
SamsungSM750P; R9550 400/500; SkyStar 2.6C; SBLive1024 & Hitachi CXW700/E85