Re: PC + TV - jaki sprzet

Autor: klimecki <dziedzwiedz_at_gazeta.pl>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 18:58:04 MET

> ja na P200 oglądałem TV.Moim zdaniem, ta "moc obliczeniowa" to potrzebna
> jest do zgrywania i tego programu co to cudo obsługuje
uzytkownik pisze o programach tv sat - zakladam ze chodzi takze o
odkodowanie na przyklad, tutaj juz mocniejszy procek jest wskazany [pamietam
ze swego czasu c+ bawilem sie more tv na celku 400 i bylo ok], taki procek
jak 933 powinien wystarczyc(aczkolwiek sugeruje poczytac newsy o zabawie
tunerami satelitarnymi, bo nowsze programy beda pewnie wiecej mocy
potrzebowac, do samego ogladania programow niekodowanych oczywiscie znacznie
slabszy procek starczy -ale warto miec troche mocy w zapasie bo aplikacje
[zwykle nie te dolaczone do tunera] do ogladania tv wyposazone w funkcje
poprawiania jakosci -usuwanie przeplotu, wygladzanie itp zwykle robia to
programowo), jesli ten pc to jakis fajny desktop (moze jakis dell lub maly
ibm) to zwroc uwage czy plyta glowna ma AGP (bys nie musial szukac grafiki
na PCI). Jesli chodzi o karty z dobrym tv outem to nvidie proponuje odrzucic
(z doswiadczenia a nie z przekory, swego czasu mialem kilka kart tego
producenta i jesli o tv out to w przypadku np ati przewaga jest znaczna), do
tego pc sugerowalbym jakiegos radka np serii 7000
http://www.allegro.pl/showcat.php?id=4334&order=t&view=gtext - do ok 100pln
za model z tv outem. Przy ati nie bedziesz mial problemow z rownoczesnym
wyswiatlaniem obrazu na tv i monitorze, poza tym masz tzw tryb teatralny -
po jego uruchomieniu na tv podlaczonym do kompa bedziesz mial wylacznie
strumien medialny tzn film z dysku, lub sam wyglad tego co pokazuje program
tv, bez zadnych okien, paskow itp. Oprocz radeonow mozna oczywiscie przy
okrojonych funduszach jakiegos rage128pro itp taniutko kupic (funkcjonalnosc
tv-outa taka sama, jednak gry [jesli czasem tez sie pojawiaja] nie beda
chodzic dobrze.
pozdrawiam
kp