LCD to nie jest to ?

Autor: Andriej Uljanow <andriejUSUN_at_poczta.fm>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 18:41:15 MET

Dotychczas używałem starego CRT 17 w rozdziałce 1024X768. Kupiłem sobie LCD
LG 1730S i nie jestem zadowolony. Używam monitora przede wszystkim do
czytania, a nie do grania. W rozdzielczości 1024X768 ten LCD ma rozmazane
litery. W rozdzielczości 1280X1024 literki są ostre, ale są bardzo malutkie
i bardzo męczy mnie czytanie. Dodam, że wzrok mam sokoli, nie noszę okularów
;) Dlaczego literki są rozmazane w rozdziałce 1024X768? Czy to kwestia
odpowiednich ustawień kontrastu i jasności? Może ten typ tak ma? Może się
przyzwyczaiłem do starego monitora?

Pzdr
Andriej Uljanow
www.kombinatoryka.w.pl