Re: LCD to nie jest to ?

Autor: allerune <allerune_at_adres.mail.pl>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 00:56:03 MET

Użytkownik "Andriej Uljanow" <andriejUSUN@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:cs907q$c6v$1@opal.futuro.pl...
> Dotychczas używałem starego CRT 17 w rozdziałce 1024X768. Kupiłem sobie
> LCD
> LG 1730S i nie jestem zadowolony. Używam monitora przede wszystkim do
> czytania, a nie do grania. W rozdzielczości 1024X768 ten LCD ma rozmazane
> litery. W rozdzielczości 1280X1024 literki są ostre, ale są bardzo
> malutkie
> i bardzo męczy mnie czytanie. Dodam, że wzrok mam sokoli, nie noszę
> okularów
> ;) Dlaczego literki są rozmazane w rozdziałce 1024X768? Czy to kwestia
> [...]

1280x1024 to jedyna rozdzielczosc w ktorej bedziesz mial ladny i ostry obraz
na lcdku

Ja mialem ten sam problem odnosnie wielkosci literek w 17'' i teraz kupilem
19'', chociaz wszyscy mowili "po cholere ci to, za duzy jest", ale teraz juz
wiem ze mialem racje. Skoro jednak Ty juz masz ten monitorek to dobra rada -
sciemnij ekran i przysun go blizej siebie, literki od razu stana sie wieksze
:-D.

A co do samej jakosci obrazu, chyba nie powiesz ze lcd w porownaniu do crt
to nie jest zyleta ? :)

--
allerune
GG:3236908