slot 1 -> s370

Autor: Adam Piotrowski <frigo_at_autograf.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 22:25:07 MET

Czołem.
Mam płytę Aopen AX6BC a w niej Pentium 3 500MHz na Slot 1.
Uznałem że nadszedł czas modernizacji i zastanawiam się nad wsadzeniem tam
przejściówki na pga (s370?) i w nią PIII 700MHz lub więcej.
Pytanie mam takie:
na co zwrócić uwagę przy kupnie przejściówki i procka?
jaki najszybszy proc mogę tam wstawić? (kiedyś wyczytałem, że płyta
obsługuje tylko do 800MHz, ale nie mogę tego teraz zweryfikować)

Płyta ma automatyczne wybieranie napięcia, i manualne wybieranie FSB (od
66 do 133 co kilka(naście) Hz).

--
Adam
www.pajacyk.pl