Re: prosze o porade - notebooki

Autor: t56 <t555_at_66y.ii>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 13:15:12 MET

> Mam w najblizszym czasie zamiar kupic notebooka, waham sie miedzy dwoma
> modelami: HP nx9020 ktory ostatnio osiagnal bardzo atrakcyjna cene, oraz
> IBM
> R50e, ktory kosztuje wprawdzie kilkaset PLN wiecej przy analogicznej
> konfiguracji, ale wydaje sie jakby 'pewniejszy' Jak to jest z jakoscia
> notebookow HP? Moge spokojnie kupic tanszy?
>
> I jeszcze, jako ze w ogole nie mam z notebookami doswiadczenia, pare
> pytan.
> 1. Czy dynamicznie przydzielany RAM karty graficznej dratycznie wplywa na
> jej
> [...]

Jak patrze na ceny tutaj http://www.itstore.pl/home.php?cat=248&catexp=248
to HP jest naprawde tanie. Ale dla mnie miedzy tym HP a IBM jest jedna
powazna roznica na ktora zwrocilbym ci uwage. HP ma touchpad a IBM nie
posiada go i jest wyposazony tylko w trackpoint czy jak to sie tam
nazywa(takie cos wystajace pomiedzy klawiszami;)) Jesli nie planujesz
uzywania myszki to moim zdaniem touchpad jest duzo wygodniejszy ale pewnie
beda i tacy co mysla inaczej;)

Pozdrawiam,
Marcin