Re: GeForce - kropki i inne krzaki na ekranie

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 13:15:52 MET

Dnia 14.1.2005, Antronak napisał(a):

> Mam kartę grafiki GeForce 2 MX-400, plocek P4 2.4GHz, płytę EBG2. Od chwili
> zakupu komputera mam z nim problem. Na pulpicie pojawia się mnóstwo kropek (w
> różnych miejscach), czasem obraz przestaje się odświeżać (nie mogę np.
> przesunąć okna), po uruchomieniu programu w trybie DOS odświeżanie obrazu na
> pewien czas wraca do normy, lecz kropki zostają. Kropki i inne paskudztwa widać
[...]

Sprawdź tę kartę w innym komputerze. Jeśli sytuacja się powtórzy będziesz
miał pewność, że to wina karty. Stawiam na uszkodzoną pamięć na grafice,
ew. przegrzewający się GPU (choć to mało prawdopodobne skoro problem
występuje zaraz po uruchomieniu komputera).

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/    UIN 53883184  GG#1902559