prosze o porade - notebooki

Autor: Vanilla Riddle <mail_at_invalid.com>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 22:01:44 MET

Witam.

Mam w najblizszym czasie zamiar kupic notebooka, waham sie miedzy dwoma
modelami: HP nx9020 ktory ostatnio osiagnal bardzo atrakcyjna cene, oraz IBM
R50e, ktory kosztuje wprawdzie kilkaset PLN wiecej przy analogicznej
konfiguracji, ale wydaje sie jakby 'pewniejszy' Jak to jest z jakoscia
notebookow HP? Moge spokojnie kupic tanszy?

I jeszcze, jako ze w ogole nie mam z notebookami doswiadczenia, pare pytan.
1. Czy dynamicznie przydzielany RAM karty graficznej dratycznie wplywa na jej
wydajnosc? Z tego co mi wiadomo, obydwa modele maja VRAM dynamiczny.
2. Co to jest za karta graficzna Intel Extreme2? Jakies opinie?
3. Jak we wspolczesnych laptopach jest rozwiazany problem skalowania ekranu do
nizszych rozdzielczosci niz nominalna? Czy czeka mnie fenomen malego okienka z
czarna ramka przy pracy w konsoli tekstowej?

Wreszcie chcialbym tez uslyszec jesli komus udalo sie postawic Linuxa na
ktorejs z tych maszyn.

Dziekuje.

--
- Vanilla Riddle **************************************** <mail@invalid.com> -