Re: Głupie pytanie o paste termiczną;) i montowanie chlodzenia na Athlonach

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 08:55:16 MET

Wed, 12 Jan 2005 17:17:02 +0100, na pl.comp.pecet, maciej (m.) napisał(a):

> Jak juz wspomnialem Sipre Whisper Rock IV
> zaklada sie i zdejmuje przy uzyciu konskiej sily, wiec ja
> wymontowuje plyte z kasty (tak, niestety) klade na mientki
> taboret lub krzeslo, lub na biurka z podkladka z gabki (najlepiej tej co
> byla pod plyta w worku przy zakupie) i najwiekszy srubokret jaki mam i....
> zadaje sie odpowiednio i po sprawie.

Hej, przeciez tak sie powinno robic z kazdym wentylatorem! Nie tylko z
jakims Spire, ale kazdym jednym, no chyba ze da sie sciagnac jakis pod
naciskiem jednego palca, ale jeszcze nie spotkalem.

Byl watek o tym wczesniej, odpowiedz podobna, wiec tylko dodam zeby sie
komus nie snilo sciagac chlodzenie prosto w obudowie czy inne cuda, bo
potem przychodza na grupe ludzie i pytaja czy sie da jadro jakos skleic...

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl