Re: narzędzia do podwojenia RAMu

Autor: <lev_at_k>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 08:38:53 MET

aneta wrote:

> właśnie własnie, czasem mam tak że jak naotwieram dużo okien i braknie Ramu
> a potem je wszystkie pozamykam to i tak Winda98 zgłasza że nie ma wolnego
> Ramu, jak to wytłumaczyć?

Tym że Win 98 nie potrafi zarządzać pamięcią. Szczególnie nie polecam
pod tym sysem wielkości RAM rzedu więcej niż 400 MB , sam miewałem błędy
typu "low memory error" mając.. 640 MB pamięci na pokładzie.
A programiki do wspomagania zarządzania pamięcia pod tym sysem to
niestety tylko "ćwierć-środki".

> Aneta

Pozdrawiam