Re: Panele LCD TFT

Autor: Jerzy <jziemba_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 23:46:35 MET

Użytkownik "lukasz sczygiel"
<odtad|usenetposts1|wytnijto@na_serwerze|gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cs5s5f$2ui$1@inews.gazeta.pl...

> Teoretycznie sie da. .
> Lepiej wtedy miec notebooka - desktopa, znaczy sie nieruszalnego uzywanego
> ze zwyklym monitorem.
> Poszukaj na allegro tam matryce sa do kupienia. a cena jest zazwyczaj
> nizsza nie cena monitora lcd.
>
> --
> Lukasz Sczygiel

Moim zamiarem był zakup monitora, wymontowanie z niego matrycy i
zamontowanie jej w miejsce uszkodzonej w notebooku (oczywiście gdyby były
kompatybilne) co dało by wymierne oszczędności w jego naprawie, - serwis
żąda za naprawę około 2 000,- złociszy!
Dzięki za sugestię zakupu na allegro bo przyznam, że nie pomyślałem o tym.

Jerzy