Re: Panele LCD TFT

Autor: lukasz sczygiel <odtad|usenetposts1|wytnijto_at_na_serwerze|gazeta.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 14:13:16 MET

Jerzy napisał(a):

> Moje pytanie zmierza do tego, czy możliwe jest w miejsce uszkodzonego
> panelu w notebooku wstawić panel wymontowany z monitora, czym jestem b.
> zainteresowany.
Teoretycznie sie da. W najgorszym wypadku wygladalo by to jak wielblad
(bo trza by elektronike z monitora gdzies zmiescic) i bylby dodatkowy
kabelek do zasilania monitora.
Praktycznie jesli nie znajdziesz matrycy kompatybilnej z ta z notebooka
to nie bedzie to mialo sensu.
Lepiej wtedy miec notebooka - desktopa, znaczy sie nieruszalnego
uzywanego ze zwyklym monitorem.
Poszukaj na allegro tam matryce sa do kupienia. a cena jest zazwyczaj
nizsza nie cena monitora lcd.

--
Lukasz Sczygiel