Re: Panele LCD TFT

Autor: lukasz sczygiel <odtad|usenetposts1|wytnijto_at_na_serwerze|gazeta.pl>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 04:17:08 MET

Jerzy napisał(a):
> Użytkownik "lukasz sczygiel"
> <odtad|usenetposts1|wytnijto@na_serwerze|gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Moim zamiarem był zakup monitora, wymontowanie z niego matrycy i
> zamontowanie jej w miejsce uszkodzonej w notebooku (oczywiście gdyby były
> kompatybilne)
No gdyby byly kompatybilne to cool tyle ze mozesz miec zonka jak sie
okaze ze producent w jednym modelu monitora stosowal 2, 3 , 7 modeli
matryc ktore nie sa kompatybilne ze soba (cos ala 1 i kolejne szlify w
cylindrach samochodowych niby silnik ten sam a byle tloka nie mozna
wsadzic)
>co dało by wymierne oszczędności w jego naprawie, - serwis
> żąda za naprawę około 2 000,- złociszy!
Tak to juz serwisy maja, znajda desperata to doja...
> Dzięki za sugestię zakupu na allegro bo przyznam, że nie pomyślałem o tym.
zycze powodzenia!

--
Lukasz Sczygiel