Re: action nie wydal karty gwarancyjnej

Autor: Adamek <adamek_bananek_at_interia.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 23:09:57 MET
Message-ID: <cs6rjm$1rr$1@korweta.task.gda.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

proxy boy napisał(a):
> mam pytanie do ludzi ktorzy do firm kupowali w ostatnim
> czasie napedy lub nagrywarki - do mojego lite-on oem nie
> dostalem karty gwarancyjnej ... na rachunku wylaczona jest
> rekojmia jesli wiec bede chcial naprawic to tylko w gre wchodzi
> gwarancja - czy przyjma mi samo urzadzenie na podstawie faktury ?
> czy do serwisu sklada sie w tym samym miejscu gdzie jest sprzedaz ?
>
> dzieki za info
> proksio
>
>
Jak to wyłączona jest rekojmia?! Sprzedawca nie moze chyba ot tak sobie
zwoplnic sie z rekojmi. Jest to przecierz uwarunkowane prawnie.
Może warto sobie przeczytac nastepujace linki:
http://www.um.oswiecim.pl/pl_chemik/19_2002/articles/konsument.html
http://www.kodeksy.coo.pl/images/cywilny/cywilny/48.htm
albo zwrocic sie do lokalnego rzecznika praw konsumenta i wyjasnic ta
sprawe.
Received on Thu Jan 13 23:10:20 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 13 Jan 2005 - 23:51:16 MET