Re: action nie wydal karty gwarancyjnej

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 23:38:23 MET
Message-ID: <cs6t9n$t1m$1@atlantis.news.tpi.pl>

Użytkownik "Adamek" <adamek_bananek@interia.pl> napisał w wiadomości
news:cs6rjm$1rr$1@korweta.task.gda.pl...
> proxy boy napisał(a):
>> mam pytanie do ludzi ktorzy do firm kupowali w ostatnim
>> czasie napedy lub nagrywarki - do mojego lite-on oem nie
>> dostalem karty gwarancyjnej ... na rachunku wylaczona jest
>> rekojmia jesli wiec bede chcial naprawic to tylko w gre wchodzi
>> gwarancja - czy przyjma mi samo urzadzenie na podstawie faktury ?
>> czy do serwisu sklada sie w tym samym miejscu gdzie jest sprzedaz ?
>>
>> dzieki za info
>> proksio
> Jak to wyłączona jest rekojmia?! Sprzedawca nie moze chyba ot tak sobie
> zwoplnic sie z rekojmi. Jest to przecierz uwarunkowane prawnie.
> Może warto sobie przeczytac nastepujace linki:
> http://www.um.oswiecim.pl/pl_chemik/19_2002/articles/konsument.html
> http://www.kodeksy.coo.pl/images/cywilny/cywilny/48.htm
> albo zwrocic sie do lokalnego rzecznika praw konsumenta i wyjasnic ta
> sprawe.
Masz racje ...; w zasadzie - action to przede wszystkim hurtownia ktora nie
sprzedaje
klientom koncowym (konsumentom)- na fakturze jest wtedy dopisek cos w stylu
 " towar sprzedawany w zwiazku z dzialalnoscia gospodarcza ,
odpowiedzialnosc
 z tytulu rekojmi wylaczona zgodnie z art.. - to sa minusy kupowania w
hurtowniach
komputerowych .

pzdr
Received on Thu Jan 13 23:40:24 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 13 Jan 2005 - 23:51:16 MET