Re: AMD - zestaw marzen?

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 22:58:00 MET

[sis] wrote:

> - czy FSB na mobile moze 'pojsc' wyzej niz 200Mhz?
Tak.

> - czy plyta ma wszystko czego trzeba (dzielniki dla CPU, magistrali, AGP
> i PCI osobno, sterowanie napieciami)
Jak najbardziej, Epox to raj dla O/C.

> - czy QTEC o takiej mocy wystarczy mi na spory zapas?
Oj tak.

> - mam stara karte GF3 Ti, chyba jest na AGP x4 - czy pojdzie bez
> problemu na tej plycie?
Tak, nie bedzie zadnych problemow.

> co zmienili byscie / dodalibyscie do zestawu, tak aby jak najszybciej
> smigal ten mobile?

Ten podkrecony Barton + nForce2 Ultra 400 + pamiec w dualu zyluje do
granic mozliwosci platforme Socket A. Zastanowilbym sie i przeliczyl
jeszcze raz montujac np. cos na AMD64 z Socket 754 i nForce3 250Gb -
bedzie na pewno wydajniej nominalnie, wieksza przepustowosc pamieci, nie
wiem tylko jak z O/C.

> --
Patch do Outlooka by sie przydal.

--