AMD - zestaw marzen?

Autor: [sis] <usun.kowalski-kamil_at_usun.wp.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 21:46:12 MET

Witam,

Planuje kupic dobry sprzet, za w miare rozsadne pieniadze. Zdecydowalem sie
na platforme AMD Barton, a ponizej to co spakuje do srodka:

- athlon mobile xp-m 2500+ 1.45V (430PLN)
- epox 8RDA6+PRO (430PLN)
- 2 x 512MB RAM dual hynix 400Mhz D-43 ( 690PLN)
- zasilacz QTEC 550W (200PLN)

do tego dysk sata, obudowa, radiator...

Mam kilka pytan:

- czy FSB na mobile moze 'pojsc' wyzej niz 200Mhz?
- czy plyta ma wszystko czego trzeba (dzielniki dla CPU, magistrali, AGP i
PCI osobno, sterowanie napieciami)
- czy QTEC o takiej mocy wystarczy mi na spory zapas?
- jaki radiator wybrac, aby pociagnac procka np. na 4000+ bez problemu?
- mam stara karte GF3 Ti, chyba jest na AGP x4 - czy pojdzie bez problemu na
tej plycie?

co zmienili byscie / dodalibyscie do zestawu, tak aby jak najszybciej smigal
ten mobile?

wszelkie sugestie, opinie, porady mile widziane.

pozdrawiam,
Kamil

--
kiss me! i'm polish / chico programador