Re: Seagate i gwarancja

Autor: LuK <fd2_at_NOSPAMgazeta.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 17:01:43 MET

> Mam do was pytanko, kupilem niegdys dysk Seagate'a (Barracuda 60GB) i bylo
> to w sierpniu 2003 roku! Chcialbym wiedziec ile w tamtym czasie seagate
> dawał gwarancji, bo kompletnie nie wiem !

od 2003 roku chyba jest tak ze na wszystkie czesci elektroniczne sklepy maja
obowiazek dawac 2 lata gwarancji

dla mojego brata padl maxtor (60 gb) kupiony w styczniu 2003,padl pare dni
po jednorocznej gwarancji i sklep nie chcial przyjac tego dysku. brat
pojechal
do jakiegos rzecznika praw konumenckich a tamtem napisal pismo. brat
przyjechal z tym pismem do sklepu. oddali mu szmal za ktory kupilem mu
seagate 120 gb i jeszcze zostalo :)