Re: Seagate i gwarancja

Autor: Jacek Rogalewicz <jackobi.usenet_at_awp.waw.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 18:50:23 MET
Message-ID: <cs6ccn$4kp$1@atlantis.news.tpi.pl>

Użytkownik "LuK" <fd2@NOSPAMgazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cs6617$l93$1@inews.gazeta.pl...

> od 2003 roku chyba jest tak ze na wszystkie czesci elektroniczne sklepy
maja
> obowiazek dawac 2 lata gwarancji

Gwarancji nie ma NIKT obowiazku dawac, to przede wszystkim. Gwarancja jest
dobrowolnym, pisemnym, przyrzeczeniem/zobowiazaniem GWARANTA.

Sprzedawce zas obowiazuje odpowiedzialnosc z tytulu "Niezgodnosci towaru z
oferta" i trwa ona 2 lata od daty zakupu. Potrzebny jest dowod zakupu. Z
tytulu tego wylaczone m.in. towary szybko psujace sie, dostawa energii itp.
Polecam lekture chocby strony Federacji Konsumentow.

-- 
pzdr.
Jacek Rogalewicz  jackobi.usenet@awp.waw.pl
Received on Thu Jan 13 18:50:24 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 13 Jan 2005 - 18:51:24 MET