Re: DVDRW z czarnym panelem

Autor: Calme <calme_at_pf.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 11:33:16 MET

a ja mam czarnego nec'a i do tego srebrne dvd - mialem tez ochote tylko
jeden naped miec ale doszedlem do wniosku ze jednak 2 napedy to lepsze
wyjscie
nie uzywasz ciagle nagrywarki tylko i ogolnie sie przydaje przy dzisiejszych
cenach dvd rzedu 90 zl to nie wielki wydatek a zawsze nawet jak odpukac w
niemalowane cos sie zepsuje i oddasz do serwisu zawsze masz drugi naped
poza tym nec'a uzywam tylko do nagrywania bo korekcja jest faktycznie
dyskusyjna - a dvd to LG i musze ci powiedziec, ze mialem mozliwosc testow u
kumpla w firmie praktycznie wszystkich modeli a wiec i litka i shiby :) i
asusa i lg najlepiej robilo przy odczycie i zrzucaniu co mnie mocno zdziwilo
choc nigdy nie bylem fanem tej firmy - czyta bez probelmu wszystko ciche
zrzuca szybko z niezla korekcja ogolnie warto