DVDRW z czarnym panelem

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 09:14:59 MET

Poszukuje jakiejś dobrej nagrywarki DVD z czarnym panelem. Niestety od
kilku dni nie działa www.cdrinfo.pl a na pl.internet.komunikaty nie ma
żadnego info na ten temat. Nagrywarka będzie jedyną w kompie i dlatego
nie chcę brać NEC, bo ta jego korekcja błędów przy odczycie to hmm...
Chciałbym, żeby to była nagrywarka która już jest na rynku, ewentualnie
będzie za góra tydzień. Chciałbym, żeby była w miarę cicha. Ta
nagrywarka głównie będzie działać jako czytnik CD i DVD i od czasu do
czasu coś na niej nagram. Wcześniej miałem 812S Liteona i jak dla mnie
była OK, tylko miałem okazje dobrze sprzedać, to sprzedałem.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl