doradzcie - kolorowa drukarka A3

Autor: kaviter <kaviter_at_o2.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 11:31:17 MET

witam

pracuje w malej firmie projektowej, sporo drukujemy na A3 i uzywamy do
tego 2 drukarek HP CP1700, drukarki te to ekstremalny shit bez przerwy
sa z nimi dziwne problemy glownie z pobieraniem papieru A3 (bardzo
czesto gna kartki, wciagja je nierowno - w sumie reklamowalismy je ze 3
razy serwis HP stwierdzil ze wszystko jest oki, debile, rowniez sa
problemy czasem ze sterownikiem, drukarka jest podlaczona do jednego z
komputerow i ktory udostepnia je innym komputerom w sieci, no ale nie o tym)

jaka drukarke byscie mi polecili, moje wymagania

- raczej atramentowa (ciagle lepsza jakosc wydruku niz laser,
szczegolnie w zastosowaniach CAD)
- najchetniej zeby byla sieciowa (w sensie ze podlacza sie ja
bezposrednio do sieci a nie do jakiegos komputera)
- najlepiej zeby miala 2 niezalezne podajniki do papieru A3 i A4 i
automatycznie pobierala papier odpowiedniego formatu
- zeby byla ogolnie dobra wg waszego doswiadczenia najlepiej

z gory wielkie dzieki

poz.

phone: +48 605 602 589
GG: 4025119