ASUS A7NX8-E i problem z wlączaniem z klawiatury

Autor: plusz <plusz_at_irc.usun_spam.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 10:50:57 MET

Witam,

Mam płytę Asus A7N8X-E Deluxe i obudowę Modecom Harry 300W

Przestawiłem zworkę włączania z klawiatury oraz odpowiednie opcje w BIOS.

Niestety, komputer nie zawsze reaguje na klawiaturę - krótkie testy, jakie
przeprowadziłem wskazują, że przy "zimnym" komputerze, np. rano lub po
godzinie nieużytkownia, włączenie z klawiatury nie działa, natomiast po
kilkukrotnym włączeniu i wyłączeniu wszystko działa poprawnie.

Czy przyczyną może być zbyt słaby zasilacz (nowiutka obudowa)?

Jak szukać przyczyny usterki? Czy napięcie pokazywane w Asus Probe jest
istotne? Czasami pokazuje 4,999V, a czasami, po dłuższym użyciu 5,1 V?

--
pozdrawiam
plusz ( http://www.plusz.pl )