Re: ASUS A7NX8-E i problem z wlączaniem z klawiatury

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 16:38:10 MET

Użytkownik "plusz" <plusz@irc.usun_spam.pl> napisał w wiadomości
news:cs5g8o$l9m$1@atlantis.news.tpi.pl
> Witam,
>
> Mam płytę Asus A7N8X-E Deluxe i obudowę Modecom Harry 300W
>
> Przestawiłem zworkę włączania z klawiatury oraz odpowiednie opcje w
> BIOS.
>
> Niestety, komputer nie zawsze reaguje na klawiaturę - krótkie testy,
> jakie przeprowadziłem wskazują, że przy "zimnym" komputerze, np. rano
> lub po godzinie nieużytkownia, włączenie z klawiatury nie działa,
> natomiast po kilkukrotnym włączeniu i wyłączeniu wszystko działa
> poprawnie.
>
> Czy przyczyną może być zbyt słaby zasilacz (nowiutka obudowa)?

> [...]

O ile pamiętam, to tam jest wymagana odpowiednia wydajność zasilacza na
dodatkowym napięciu z podtrzymaniem do tej klawiatury (+5VSB/1 A), a nie
każdy zasilacz te warunki spełnia. Ponadto do tego samego napięcia mogą
też być podpięte urządzenia USB i to się ustawia zworką na płycie.

/odpowiadając zmień px na pl/