Re: nowy procesor i radiator

Autor: <Tym_at_work>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 10:36:10 MET

tomek napisał(a):
> Nie wiecie przypadkiem
> czy ta masa jest polozoną przez producenta pastą termoprzewodzacą czy
> tez moze nalezy to zdrapac i polozyc swieza warstwe pasy.

W moim box'owym p4 2.4 też była "jakaś taśma". Na początku chciałem toto
wywalić, nałożyć pastę i złożyć toto do kupy. Jednak z braku pasty pod
ręką (a jak składałem sprzęt było coś koło północy) zdecydowałem się
złożyć tak jak dostałem. Okazuje się, że ten mój 2.4GHz chodzący często
koło 2.7GHz na boxowym radiatorze i wentylku nie potrafi się zagrzać
powyżej 51 stopni (dwa procesy seti@home w tle, 24/7 - albo VirtualDub
przez jakiś czas). Tak więc nie narzekam na temperaturkę - zapasu jakby
co mam jeszcze jakieś 20 stopni :)
Nie porównywałem tego z pastą, ale AFAIK od znajomych, nie zachowuje się
toto źle.

Pozdrawiam
Tym