Re: DVDRW z czarnym panelem

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 14:59:57 MET

Użytkownik "BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
news:41e62de1$1@news.home.net.pl...
> Poszukuje jakiejś dobrej nagrywarki DVD z czarnym panelem. Niestety od
> kilku dni nie działa www.cdrinfo.pl a na pl.internet.komunikaty nie ma
> żadnego info na ten temat. Nagrywarka będzie jedyną w kompie i dlatego
> nie chcę brać NEC, bo ta jego korekcja błędów przy odczycie to hmm...

Więc kupiłem Liteon 1653 Black - ten model ma nie tylko czarny panel,
ale również tackę, co wizualnie bardzo ładnie wygląda, a nie "biały wali
w ciemno" ;-)
Ps. Wiem, że nie jest to nagrywarka do nagrywania dużych ilości płyt -
jak w 2005 roku wypalę więcej niż 30 płyt, to będzie sukces.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl