Re: Pytanie odnośnie UltraX Flat i aluminiowych klawiatur

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 00:00:44 MET

*Calme* wrote:
> - Logitech UltraX Flat Keyboard OEM
> http://www.4max.com.pl/default.asp?g=116&gg=107&produkt=959

Dziś po długich poszukiwaniach zakupiłem taką klawę, tylko
co ciekawe, zapłaciłem 92zł, a klawiaturka ma na końcu ogonka
wtyczkę USB, a nie PS/2, jak podają na większości stron (wersji
PS/2 nie chciałem ze względu na przykre doświadczenia z paroma
Logitechami OEM podłączanymi do tego portu). Mam ją od 5 godzin
i już się przyzwyczaiłem, pisze się super. Ja osobiście jestem
bardzo zadowolony. Notebookowe klawisze, bez zbędnych śmieci
(no, te 6 guzików jest zbędnych, ale są na szczęście małe),
ogonek z USB i nic się nie blokuje. Zacząłem znowu wierzyć w
Logitecha. :) Jednak jeśli będziesz kupował wersję PS/2, to
radzę sprawdzić, czy kombinacje np. W+A+Shift lub W+A+F nie
powodują pięknego *PIIIK*. Chyba że nie masz zamiaru grać na
tej klawie, wtedy to żadna różnica. :)

--
Pozdrawiam
Peeter