Pytanie odnośnie UltraX Flat i aluminiowych klawiatur

Autor: Calme <calme_at_pf.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 22:44:42 MET

Witam na poczatek moze po krotce o co biega - postanowilem sobie tak ze
wzgledow estetycznych dobrac pod kolor wszystko tzn srebrny :)
obudwa drukarka i panel sa juz srebrne :)
Pozostal mi Logitech Internet Navigator i mysza - nie powiem niczego sobie
sprzęcik ale slowko sie rzeklo - jak srebrny to srebrny
No i po przekopaniu neta doszedlem do wniosku, ze pasuja mi 3 klawiatury
mianowicie :
- Logitech UltraX Flat Keyboard OEM
http://www.4max.com.pl/default.asp?g=116&gg=107&produkt=959
- Klawiaura ZIPPY Silver Aluminium
http://www.4max.com.pl/default.asp?g=116&gg=107&produkt=1027
- Klawiatura Keyboard Q -srebrna
http://www.4max.com.pl/default.asp?g=116&gg=107&produkt=611
ostatnie 2 są aluminiowe i kosztuja okolo 190 zeta a Logi jest plastikowa i
114
czy moze ktos z was posiada jakis z tych modeli albo np kupowal je w 4max i
moglby mi cos wiecej o nich napisac jak z ewrgonomia jak sie sprawuja
w sumie roznica miedzy logi a tymi aluminiowkami jest nie jest az tak duza
ale jestem ciekaw opinii praktycznych
z gory thx
:)