Re: has³o w PC

Autor: Piotr K. <pk_at_idf.wywal.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 00:01:33 MET

U¿ytkownik "Virus_7" <rot13.ivehf_7@b2.cy> napisa³ w wiadomo¶ci
news:cs3r68$ps7$1@inews.gazeta.pl...
> basik napisa³(a):
>
> W BIOSie. Prze³±czasz z ochrony samego wej¶cia do BIOSu, na wej¶cie do
> ca³ego kompa.

I po co, skoro zdjêcie has³a bez otwierania kompa, to czas potrzebny na
restart, a zdjêcie z otwarciem obudowy, to 2 minuty. No chyba, ¿e masz
archaiczn±, acz dobr± na tamte czasy MoBo Schuttle Hot 433 z Dallasem lub
co¶ podobnego, to wtedy czas siê wyd³u¿a o rozkrêcenie komputera obok i ...
(a to ju¿ moja tajemnica, chocia¿ niektórym j± zdradzi³em na tej grupie)

--
-----Piotr K.