Kłopoty z kartą dźwiękową

Autor: Radek <misiekmyszkow_at_op.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 23:49:09 MET

Cześć
Mam taki problem bo kupiłem sobie wypaśne głośniki do kompa z niewypaśną
kartą dźwiękową C-Media AC97 Audio Device, której póki co nie mogę wymienić
(plomba a serwis dalekoo....)
i słychać w głośnikach dość głośne szmery podczas pracy z kompem (jak
podłączyłem do Discmana szmerów nie było co ewidentnie wskazuje na karte
dźwiękową lub gniazdko). Może ktoś mi powie jak mógłbym je wyeliminować -
zwykłe przyciszenie głośności na kompie mało daje.
Proszę o jakieś sensowne odpowiedzi. Nie takie jak np. wyłącz głośniki lub
wyłącz kartę.
Pozdro
Radek