Re: karta tv WinFast Tv2000XP - kilka pytan

Autor: Bartek <skrayny_at_tlen.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 09:57:17 MET

> ps. jak nagrywam obraz...to nie mam dzwieku :(

Witam,
Ja także nabyłem ową kartę i z dostrojeniem kanałów nie było najmniejszych
problemów. Antena zbiorcza i wszystkie programy łapie. Są jednak jakieś
zakłócenia (na każdym kanale takie same pasy przechodzące po ekranie), ale
być może sygnał ze zbiorczej jest za słaby albo zakłócenia idą z innych
urządzeń w kompie. Nie wiem, ale to przetestuje.
Martwi mnie jednak inna rzecz. Oprogramowanie do Tunera FM działa ok
natomiast w aplikacji do telewizji nie da się regulować głośności
dźwięku:( Na ekranie pojawia się menu volume i ono działa ale fizycznie
dźwięk jest na jednym poziomie. :( [z pilota jest to samo, podobnie
wciśnięcie przycisku mute daje efekt tylko wizualny, bo dźwięk dalej
rozbrzmiewa).
I ostatnia sprawa. Mam SB 1024 i zestaw 4+1 Creativa. W tunerze FM wszystkie
głośniki działają natomiast jest problem z dżwiękiem w telewizji bo bangla
tylko front:( Na dzisiaj nie mam pomysłu dlaczego tak jest.

Tobie proponuję zainstalowanie najnowszych sterowników (na stronie są chyba
z października lub listopada 2004) i próbowanie wyboru odpowiedniego źródła.
Pisz jakie masz efekty.

Pozdrawiam
Bartek