Re: Pytanie odnośnie UltraX Flat i aluminiowych klawiatur

Autor: Paszczak <szczapak_at_huga.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 22:49:01 MET

Calme <calme@pf.pl> wrote:
> czy moze ktos z was posiada jakis z tych modeli albo np kupowal je w 4max i
> moglby mi cos wiecej o nich napisac jak z ewrgonomia jak sie sprawuja
> w sumie roznica miedzy logi a tymi aluminiowkami jest nie jest az tak duza
> ale jestem ciekaw opinii praktycznych

Logitech jest bardzo dobry, pozostałych nie używałem, ale widziałem w MM
klawiatury _imitujące_ notebookowe, tzn. działające równie topornie, jak
tradycyjne, tyle że z niższymi klawiszami (i tylko _wyglądające_ jak
notebookowe). Tak więc przed zakupem warto dotknąć takiej klawiatury, żeby
się przekonać.

P.