Re: Pytanie odnośnie UltraX Flat i aluminiowych klawiatur

Autor: Calme <calme_at_pf.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 23:00:49 MET

no wlasnie to mnie zastanawia czy warto wogole bulic taka kase za aluminiowe
wstawki - do logitecha jestem jak najb juz przekonany a tamte to wielka
niewiadoma - chyba na dluzsza mete to dowalaja cene za aluminium niz za
wlasciwosci ergonomiczne - i
co do ultra x flat - czytalem opinie ze wlasnie ze ma bardzo krotki skok,
miekkie klawisze, jest cicha ma male wymiary ( co na moim biurku jak najb
wskazane :)
na komputroniku wrecz pieja z zachwytu za nia juz nawet nie chcialo mi sie
czytac wszystkich wypowiedzi
ogolnie wlasnie taki standardowy wyglad bez tych wszystkich dodatkow mi jak
najb odpowiada
do niej pasowaloby jeszcze jakas mysz logiego srebrna tez dobrac