Re: podzial dysku

Autor: Bartosz Śmigaj <smigaj_at_post.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 13:46:27 MET

On Wed, 12 Jan 2005 10:32:28 +0100, Stefek <11gg22@interia.pl> wrote:

> Dzieki - o taka odpowiedz mi chodzilo. Tez nie pamietam czy fdisk potrafi
> stworzyc 3 partycje podstawowe, ale to nie problem, jak beda z tym
> problemy
> to stworze je pod innym programem.
> Jako niezbyt zaawansowany komputerowiec mam jednak jeszcze jedno
> zapytanie..
> skoro na dysku mozna tworzyc kilka partycji podstawowych (z ktorych mozna
> bootowac rozne systemy i na ktorych tez mozna przetrzymywac zwykle dane)
> po co, np. w takim fdisku, jest mozliwosc tworzenia partycji
> rozszerzonych?

Hej, ale bez sensu IMO. Przeciez nie muzsa to byc same partycje
podstawowe. Mozesz zrobic 1 podstawowa a reszte na extended. To nie ma
tutaj znaczenia. Poza tym, czy koniecznie musza byc 3 kopie windowsow/ Nie
latwiej byloby zrobic konta uzytkownikow itp?

--
  .: Bartosz Śmigaj
  .: mail :: smigaj@post.pl