Re: energooszczedny procesor

Autor: Glikogen <maci_at_nielubiespamu.k.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 10:49:03 MET

Użytkownik "alexander" <SPAM@OFF> napisał w wiadomości
news:41e40639$1@news.home.net.pl...

> P2400 nie jest energoosczedny.
>
> Jezeli to jest dla Ciebie wystarczajaco energooszczedny procek, to lepiej
> poszukaj dobrej plyty na SocketA (np. wspomnianego tu dzisiaj Abita KT7A)
> i zaloz do niego Durona 600Mhz (lub jak znadziesz 550MHz), najlepiej
> takiego ktory fabrycznie dzialal na nizszym napieciu. Ustaw na te 550 (lub
> jak sie

hmm nie wiem jak ten nizszy duron ale te wyzsze ciagnely dosc duzo pradu,
taki P2 400 to okolo 26W, P3 to okolo 20W lub nawet mniej (np 13), Durony to
grubo ponad 35 i chyba nie maja zadnego zabezpieczenia termicznego.
Najlepsze jest to sam procek zuyzwa okolo 1 do 2 W a reszta to cieplo.
radze zobaczyc na
http://www.pcsilent.de/en/tips/cpu.asp
lub dokumentacje intela na ich glownej stronie.

Glikogen