Re: energooszczedny procesor

Autor: Glikogen <maci_at_nielubiespamu.k.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 10:42:16 MET

Użytkownik "::WireFree::" <miet@nospam.chipdrive.pl> napisał w wiadomości
news:cs0tdh$835$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Jak masz problemy z takim sprzetem na prosty router to pewnie tez nie dasz
> rady z lepszym sprzetem Prosty router postawisz na byle jakim Pentium bez
> zadnego radiatora + duzo RAMu i jakis dysk i masz klopot z glowy a ogsluzy
> toto z kilkudziesieciu userow spokojnie . PII400 to juz super wypas jesli
> to ma byc tylko router

to wiem, niestety plyty pod pentium II sa juz wiekowe i czesto byly katowane
jakimis mocniejszymi procesorami, ludzie bawili sie podkrecaniem itp. Takie
plyty sa po prostu niepewne czego doswiadczylem osobiscie, glowny problem to
puchnace kondensatory i roznego rodzaju nieprzyjemnosci z tym zwiazane.
Aha serwer bedzie tez serwerem plikow wiec musi miec udma - moj wybor padl
na jakas plyte z i815, sa to w miare nowe plyty a taki pentium 3 700 wydala
mniej ciepla (i mniej pradu zuzywa) niz P2-400 a tym bardziej procesory AMD
(dokladnie to wydala okolo 20W)

Glikogen