Hp LaserJet 1100 nei trzyma ustawień

Autor: MariuszR <mariuszr.post_at_pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 10:54:43 MET

Witam grupę

Mam mały problem z drukarką Hp LaserJet 1100. Używam jej do drukowania z
aplikacji chodzącej po dosem i to głupie urządzenie co rano mi wraca do
ustawień fabrycznych (jest non stop podłączona do zasilania), a
ustawienia fabryczne ma idiotyczne bo np, domyślny font to Wingdings.
Obejrzałem sobie ją z wszystkich stron ale nie znalazłem nci co by
wyglądała jak jakaś bateria/akumulatorek podtrzymująca pamięc tej
drukarki. Jest w neijs coś takiego co mógł bym sam wymienić czy też
trzeba ją oddać do jakeigoś serwisu? A jeśli dfo serwisu to jakei moga
być koszty?

Pozdrawiam

--
Mariusz Rzepkowski  http://www.mariuszr.prv.pl   GG 966498
"Internet Explorer to program, który służy do przeglądania