Re: SerialATA - jak zasilane

Autor: Ty-grysek <Taurus-ui_at_N.O.S.P.A.M.wp.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 09:48:33 MET

Użytkownik "proxy boy" <webtrust@go2.pl> napisał w wiadomości
news:cs2iqv$178$1@korweta.task.gda.pl...
> Instaluje wlasnie dysk Serial ATA - Seagate Barracuda 200MB
> (dokladnego modelu nie pamietam) i mam taki problem, ze dostalem
> z plyta tylko tasmy transmisyjne (te waskie) a chyba nie mam tasmy
> zasilajacej (tej szerszej) ?

Fakt: poza nielicznymi SATA dyskami posiadającymi 2-gie gniazdo zasilania
Molex - potrzebna jest odpowiednia wtyczka. Na szczęście napięcia są te same
więc wystarczy zastosować przejściówkę Molex -> "SATA Power":
http://www.so-trickcomputers.com/Merchant2/graphics/00000001/POWER_SATA-2p.jpg
Ew. można wymienić zasilacz na taki, co ma wtyczki do zasilania SATA w
standardzie. Pierwsze rozwiązanie jest raczej tańsze :-)

Pozdrawiam
Tygrysek