Problem z dzwiekiem na Abicie NF7S2....

Autor: bleff <kico79USUNTO_at_USUNTO02.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 09:54:26 MET

Witam

Co jakiś czas pojawia mi się następujący problemik z dźwiękiem .... otóż
podczas odtwarzanai np mp3 pod winampem, czy też podczas zwykłej tylko i
wyłącznie rozmowy na GG z dźwiękiem, odtwarzania filmu itp. zaczyna coś
trzeszczeć... Na poczatku myslałem ze to wina kabelka moze - bo takie objawy
miałem niekiedy na starej płycie - ale wymieniłem kabel i dalej to samo...
Trzeszczy jak jest odtwarzany jakikolwiek dźwięk na komputerze..... co to
może być?
Ha, czasami jeszcze mam takie zjawiska że np gadam na gadulcu, odpalam
winampa jednocześnie i dana mp3-ka gra zniekształcona - zwolniona i też
własnie np trzeszczy... co to jest? Stery do dźwiekówki zainstalowałem z
płytki do Abita... w biosie nic nie zmieniałem...
Jaka moze być przyczyna?